zondag 26 augustus 2012

Review: plaknagels.

Nail kit french manicure - zelfklevend.
Ik heb mijn zusje Nepnagels opgezet, de Nail kit french manicure - zelfklevend, van de kruitvat. Ik had ze ongeveer een jaar geleden eens gekocht toen er een aanbieding was. 2 Doosjes voor 7,- geloof ik. Je kunt ze kopen in verschillende soorten kleurtjes die allemaal op elkaar lijken maar toch net iets anders zijn. Want zo heb ik een doosje met een roze kleur, en in de andere zit een gele/oranje tint. Je moet dus zelf even kijken welke kleur het beste bij je past. Hier komen een aantal foto's. (Je ziet dat ik de nagels al gebruikt heb, en sorry voor de slechte kwaliteit van sommige foto's.)






De inhoud:
  • Er zitten 24 nagels in, in 12 verschillende maten.
  • Er zit géén lijm in, want die heb je ook niet nodig.
Hoe te gebruiken?
  1. Je wast je handen.
  2. Vervolgens reinig je je nagels met nagellak remover.
  3. Je duwt je nagelriemen voorzichtig naar achter met een tandenstoker/bokkenpootje. 
  4. Je kijkt welke maten je nodig hebt, en legt deze voor je neer.
  5. Als alle nep-nagels gepast zijn over je eigen nagels kun je ze erop plakken.
  6. Vijl ze in de gewenste vorm.
  7. Tenslotte kun je nog met een nagelriem olie je nagelriemen insmeren.
  8. En klaar!
En dan...?
De nagels blijven er 2-4 dagen opzitten. Je hebt er dus niet heel lang plezier van, maar voor een feestje is het natuurlijk prima! Als je de nagels zat bent en je ze eraf wilt, moet je ze 10-15 minuten laten weken in warm water mét zeep. Dan kun je ze er voorzichtig vanaf de zijden eraf trekken.


Voordelen:
- Makkelijk aan te brengen.
- Makkelijk te verwijderen.
- Goedkoop.
- (Bijna) geen beschadiging.
- Handig als je voor de eerste keer Nepnagels hebt.

Nadelen:
- Je kunt er niet mee in bad.
- Ziet er nep uit.
- Blijft niet lang zitten.
- Sluit niet helemaal aan tegen je nagelriemen, waardoor je overal aan blijft hangen.
- Ze zitten niet zo goed vast.

*Let op: Kunstnagels niet op beschadigde of verkleurde nagels aanbrengen!


Links zie je de iets rozere-tint, en rechts de meer gele/oranje kleur. Het verschil is moeilijk te zien op de foto, maar als het op je nagels zit, is er wel degelijk verschil. Zelfs vind ik de linkse mooier.

En hamster Pip! Ook hier zie je weer de nageltjes :)!, én lieve Pip <3.





Ik hoop dat jullie het leuk vonden :), als je wilt kun je een bericht achterlaten! Liefs, x.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten