donderdag 3 januari 2013

Trind paar weken later...

Paar weken geleden had ik een artikel geplaatst over Trind nail balsem en nail repair. Na 2 weken zou ik een nieuw artikel plaatsen en daarin vertellen of Trind bij mij gewerkt heeft.

Mijn nagels waren altijd al slap, ik kon ze makkelijk ombuigen , ik heb gelnagels/nepnagels/acrylnagels gehad. Ze waren er dus best slecht aan toe.

Klik op meer lezen als je verder wilt lezen.





Ik heb 2 weken elke dag de nail balsem gebruikt en vervolgens de nail repair opgedaan. Elke dag eraf gehaald met nagellakremover en weer opnieuw. Na 2 weken merkte ik dat mn nagels iets sterker waren geworden, maar dat was het eigenlijk. Ik ben het blijven gebruiken. Maar nu alleen de nail balsem 1/2 keer per dag en ongeveer 1/2 keer per week de nail repair. Na ongeveer 4/5 weken plaatst ik dit artikel. Trind heeft nog niet echt goed bij mij gewerkt, mn nagels zijn iets sterker maar niet super sterk, ik kan ze wel nog een beetje ombuigen. De witte randjes van mijn nagels zijn wel witter, ook splijten ze minder, maar ik heb altijd nog last van scheurtjes. Ik blijf Trind gebruiken want ik heb het gevoel dat het steeds beter gaat werken.

Hier komt nog een foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten