zaterdag 8 december 2012

Review: Nageldroger Action.

Nieuw bij de Action: Nageldroger!

Ik had al veel gelezen over de nieuwe 'Nageldroger'  van de Action. De ene zei dat het werkte en de andere vond het weer onzin. Daarom heb ik hem zelf gekocht en hem getest. De nageldroger is te koop voor 1,99 euro.




De Nageldroger zit in een verpakking en is ook verkrijgbaar in andere kleurtjes!




Het wijst zich eigenlijk vanzelf hoe je hem moet gebruiken, maar toch staat er op hoe je het gebruikt.


De Nageldroger blaast lucht waardoor je nagellak sneller opdroogt. Hij blaast niet echt hard. 
Hier zie je de binnenkant waar de lucht uit komt.


Hij gaat aan door met je vinger aan de binnenkant op de ''plaat'' voorzichtig te duwen.


Let op: bij de Nageldroger krijg je geen batterijen! Deze zul je dus zelf nog moeten aanschaffen. 

Ik heb een nagel gelakt en onder de Nageldroger gehouden, en de andere nagel niet. De nagel onder de Nageldroger is sneller droog! Het werkt dus wel, niet super maar het gaat toch iets sneller. Een leuk hebbedingetje maar niet de ''must have''.

Wat vind jij van de nageldroger? Ga je hem ook halen?

5 opmerkingen:

  1. Ik heb hem zelf ook uitgeprobeerd. ik heb allebei me middelvingers gelakt aan 1 kant heb ik me nagel gewoon laten drogen en aan de andere kant met het apparaatje laten drogen. met het apparaatje ging gewoon veel sneller echt fijn als je niet zoveel tijd hebt om je nagels te drogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb niet gelezen wat je er nou eigenlijk zelf van vindt. want je zegt wel dat andere mensen de nagel droger goed vonden of juist niet maar ik zou ook graag willen weten wat jij\u er van vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. komen er nog nieuwe dingen bij bijvoorbeeld leuke dingen voor je nagels te lakken nieuwe ontwerpen

      Verwijderen
    2. In de laatste paar regels staat er dat je nagels sneller drogen door de nageldroger, en dat het dus wel werkt. Maar ik vind het een fijn hulpmiddeltje om sneller je nagels te laten droger. Een aanrader dus!

      Verwijderen
    3. Of er nog nieuwe spullen komen weet ik niet. Wel hebben ze sinds kort ook stempelnagellak en magneetnagellak ;)

      Verwijderen