dinsdag 18 september 2012

Nailart tijgerprint.

www.nailsjulienne.blogspot.nl


Benieuwd wat ik allemaal gebruikt heb? Lees dan snel verder!

Dit keer een nailart met een tijgerprint! De kunt heel veel kanten op met de tijgerprintjes. Zo kun je ook andere kleurtjes gebruiken. Dit is vrij makkelijk te maken, en je hebt er niet veel voor nodig.

Wat heb ik allemaal gebruikt:

  • Zwarte striper.
  • Lichtblauwe matte nagellak van claire's cosmetics Nail Polish.
  • Base-coat.
  • Eventueel een top-coat.
Het is verstandig om een base-coat te gebruiken om je eigen nagel te beschermen tegen verkleuring etc. Ik heb zelf geen top-coat gebruikt, omdat de blauwe nagellak mat is. De zwarte striper nagellak glimt gewoon. Zo krijg je een nog leuker effect. Als je met een top-coat erover heen zou gaan, zou je niet meer zien dat de lichtblauwe nagellak mat is. Je kunt ook eens proberen om een matte nagellak te gebruiken. Dat geeft ook een leuk effect! 





(Sorry dat de foto niet scherp is).

Wat vind jij van deze nail-art? Laat het weten!






















4 opmerkingen:

  1. IK vind het echt leuk uit zien, alleen een beetje jammer van die ene korte nagel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het ziet er superrrr!!!!!!!!!!! leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leukk! alleen, waar koop je die striper? (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De stripers zijn te koop bij de bijvoorbeeld action. Daar krijg je ze in setjes van 3, kosten nog geen 2 euro. De zwarte is ook los te koop bij de intertoys voor 2 euro. Ik weet niet zeker of ze de stripers nog bij de action hebben. Dat verschilt per action.

      Verwijderen