zaterdag 1 september 2012

Nieuwe nailart! (2).

Hey,

Ik heb een nieuwe nail-art gemaakt. Deze lijkt erg op de vorige, die je ook op mijn blog kan vinden. Alleen deze is iets moeilijker te maken. Maar goed te doen! Laten we beginnen.




Wat heb je nodig? Je kunt hiervoor ook andere merken/kleurtjes gebruiken.
- ( Base-coat, ik gebruik eentje van de hema ).
- Essence Ready for boarding nr. 25.
- MAX striper kleur: Navy.
- MAX striper kleur: Silver.
- MAX striper kleur: Black.
- Essence colour & go, nr. 101 absolute pure.
- ( Top-coat, Essence colour & go, nr. 78 blue addicted ).
- Dottingtool.
- Eventueel een kwastje voor de glitters te spreiden.



Kom je er niet helemaal uit, en wil je stap voor stap weten hoe je het maakt? Laat dan een bericht achter!
De kleuren op de onderste foto's lijken lichter, maar in werkelijkheid zijn ze donkerder zoals je op foto 1 ziet.




Bekijk ook nog even mijn vorige nailart die hier veel op lijkt. Ook deze is te vinden op mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten