zaterdag 8 september 2012

Tijgerprintjes.

Kort geleden heb ik een review geschreven over de MAX nagellak stripers van de action. Om een nog beter overzicht te laten zien van de stripers heb ik er een nailart van gemaakt, gewoon lekker simpel.


Ben je benieuwd hoe de nailart geworden is? Lees dan snel verder!

Zoals je op de eerste foto ziet, zijn de kwastjes niet helemaal goed afgewerkt waardoor ze soms iets moeilijker zijn om mee te werken. Deze kleuren nagellak heb ik voor de nailart gebruikt.



Hieronder zijn nog de nagellak-flesjes van de oude Essence-collectie.








De kwastjes werken opzicht goed, je ziet wel dat ze niet heel erg dun zijn.
Hebben jullie ook al bij de action stripers gekocht? Laat dan weten wat je er van vind!

1 opmerking:

  1. Ik vind die kwaliteit van die lakjes niet top! kwastjes vind ik wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen